۱۳۸۸ آبان ۲۰, چهارشنبه

من چه سبزم امروز و چه اندازه تنم هشیار است

"من چه سبزم امروز و چه اندازه تنم هشیار است"
امروز یکی از بهترین روزهای این هفته است...... پر از انرژی هستم... اصلا پوستم واسم تنگ شده....
امروز دوست داشتم حتی اقا موسی (سرایدار ساختمون محل کارم) بغل کنم و ببوسم...
امروز یه عالمه حس خوب دارم........ اون قدر که نمیدونم اسمش چی میتونه باشه...
امروز با کفشهام روی تمام برگهای خشک رفتم.... امروز کلی حال کردم ......
خلاصه که....
امروز یه قرارداد جدید بستم و از اول ماه جاری تو یه شرکت جدید که خیلی بزرگتر و بهتره مشغول به کار میشم....
امروز انقدر سرخوشم که فقط این جمله میتونه وصف حالم باشه:
من چه سبزم امروز و چه اندازه تنم هشیار است
پ.ن: همگی واسه سلامتی حاج اقا خشکه دعا کنیم.... باشد که مستجاب شود! انصافا وبلاگ نابی دارند....

۱ نظر:

  1. اومدم اینجا که برات بنویسم عزیزم ..
    امیدوارم همیشه سبز باشی و شاد ..

    پاسخحذف

رو دیوار من یادگاری نمی نویسی؟