۱۳۸۸ شهریور ۲۰, جمعه

و میریم که داشته باشیم.....

رند زودتر از موعد پاییزی میشود......
حس میکنم با توجه به تمام اتفاقات اخیر حس پاییزی شدن زود رس دارم.....
البته پاییز را دوست دارم... گفتم دوست دارم و یاد پست قبل افتادم.... دوستی گفته بود که دختر حواس پرت و سر به هوا بازی رو نصفه انجام دادی .... در ادامه بازی باید ده چیزی رو که خیلی دوست داری رو هم بگی...
پس میریم که داشته باشیم ادامه بازی رو:


١: بستنی و شکلات

٢: عطر Chanel

3: عکاسی

4: شنا و تنیس

5: عشق بازی....

6:خوندن کتابی که بعدش احساس نکنم وقتم رو تلف کردم...دیدن فیلمی که بعدش تا روزها بهش فکر کنم...

7: دوچرخه سواری بدون روسری... با موهای باز.... طوری که وزش باد رو لابه لای موهایم حس کنم و از ته دل بخندم...

8: خواب تا لنگ ظهر روزهای جمعه

9: پیچوندن ماشین پدرم...... نه اینکه پدرم بهم ماشین نده ها!!!... از هیجان اون پیچوندنه خوشم میاد......

10: دور زدن هر چیز ممنوع....... مثل میوه ممنوعه!!!....... سیب سرخ حوا.......

11: ترسوندم خواهرم توی حمام.. با هیچ چیزی صحنه ترسوندنش رو عوض نمیکنم.... حتی با بازی رئال مادرید و بارسلون....

12: مستی و سر مستی و راستی.....

13: نماز خوندن با یه موسیقی ارام با نور شمع .....

14: بوسیدن زیر نور ماه.....

و...........

پ.ن:گاهی حس میکنم طرفدار فلسفه seize the day شده ام و فقط به خوشی های مادی فکر میکنم.... ولی .... گاهی با همین خوشی های مادی مثل شنیدن صدای موذن زاده و نوشیدن یه لیوان قهوه فرانسه تا کجاها که نمیروم........ باور بفرمایید که خودش سیر و سلوکی میشود.....

پ.ن2: وبلاگمان پاییزی شده.... خودمان نیز....

پ.ن3: تا اخر این هفته مینویسیم و بعد.......... تا یک ماه ایران نیستیم........ نمیدانم به اینتر نت دسترسی دارم یا نه؟!.... ولی سعی میکنم سر بزنم حتما.....

پ.ن4: راستی ......... بیشتر از 10 تا شد ...... مرسی که وقت گذاشتین...

۲ نظر:

  1. من مورد 5 میت را دوست داشتم..یه جورای موافق بودم..دوچرخه با موهای باز را..دور زدن چیزای ممنوعه را..عصر و شنا و بستنی را..بوسیدن زیر نور ماه را..کتاب را......
    انگا یه چیزاییش درست همونایی بود که من میخواستم بگم...اگه رابین بفهمه...این 10 مورد را یه جایی بذار بخونه تا گاهی وقتا غافلگیرت کنه...........
    خوش بگذره خانومی..بی رابین یا با رابین؟

    پاسخحذف
  2. با رابین و برای یک ماه........
    همون مسافرتی که گفته بودم..... رابین تنها کسیه که دوست ندارم این وبلاگ رو بخونه... میخوام تا همیشه خصوصی و برای خودم بمونه.... نمیخوام تقسیمش کنم....
    خودخواهم نه؟؟؟

    پاسخحذف

رو دیوار من یادگاری نمی نویسی؟