۱۳۸۸ اسفند ۵, چهارشنبه

تعریف خیانت

برنامه "هزار شاید و باید" رو گاهی نگاه میکنم..
شاید دلیلش این باشه که مجری برنامه تو پیش دانشگاه معلم زبانم بوده. اون موقع تونستم باهاش به راحتی ارتباط برقرار کنم ، با اینکه چادری سفت و سختی بود ولی لحن عامرانه و دوستانه اش باعث شد که خاطره اش رو تو ذهنم نگه دارم. اون موقع ازدواج نکرده بود، بگذریم که برنامه های قدیمی ترش که مصاحبه هایی از قبل برنامه ریزی نشده بود و روند مصاحبه کللن بستگی به هوش و خلاقیت مصاحبه گر داشت خیلی بهتر از این یکی است.. یعنی از این مصاحبه ها نبود که یه ورق کاغذ میگذارن جلوشون و از روش یه سری سوال میپرسن. - هر چه میگذره این شلنگ آب رو خیلی قوی تر تو برنامه های تلویزیونی میگیرن انگار نه انگار که سال اصلاح الگوی مصرفه.!!!-
دیروز در حالیکه داشتم تو ذهنم خودم رو توجیه میکردم که دیگه نمیخوام بعد از عید سر کار برم ، از طرفی هم عید که خونه نیستیم، پس در نتیجه همون بعد از عید خونه تکونی می کنم، و از طرفی هم مشغول درست کردن پازل هاش خانم رابین هود اینا بودم، دیدم که کارشناس این برنامه -که ماشاالله، هزار الله اکبر بزنم به تخته واسه خودش خانم و کارشناسی است- داره در مورد بحث شیرین خیانت صحبت میکنه.
"بله ..... به نظر من در جامعه کنونی هر کاری که زن انجام بده و بدونه که نمیتونه اونو به شوهرش بگه و اگه بگه شوهرش خیلی ناراحت میشه ، خیانته....."

فک کن!!!

پ.ن: حیف که نمی شود به خانمها دیو]بیب[ گفت.... وگرنه حتما یه دونه نثارش میکردم....
پ.ن2: پازل سفارشی هم قبول میکنیم.... پازل پاره پاره خود را به ما سپرده و در حداقل زمان ممکن یک تابلو تحویل بگیرید

۲ نظر:

  1. سلام ر ِفیق
    اومدم روی دیوارت یادگاری بنویسم.
    اولن مرسی که بهم سر زدی
    دویمن من یه پازل 1500 تایی مونالیزا دارم همه جاش سیاهه لامصب! هروقت نگاش می کنم دچار عقده حقارت می شم!

    پاسخحذف

رو دیوار من یادگاری نمی نویسی؟