۱۳۸۸ مرداد ۱۰, شنبه

بابا صداقت

بابا اعتماد به نفس.....
بابا صداقت...
بابا راستگویی... باقلوا.... ترنگبین....
ما چی کار کنیم با این همه صداقت که در فضای مملکت اسلامی مون موج میزنه..... من که دارم خفه میشم..... کمک... کمک....
یکی اینجا نیست....
اوه.... حالا بهتر شد... برنامه ابطحی و عطریانفر که تموم شد من هم یه نفس راحت کشیدم ... اخه با اون همه موج صداقت نمی تونستم نفس بکشم.... خب چی کار کنم؟!
خبر رسیده که خیلی از هموطنانمان هم دچار خفقان شده اند... تازه خیلی ها هم در اوین از فرط صداقت زیاد مننژیت گرفتن؟!
من تا الان نمیدونستم که وزارت اطلاعات ایران اینقدر عقب مونده است که بعد از ده سال میفهمه یه نفر با موساد قرار ملاقات گذاشته....
فکر میکنم این تاخیر ها در فهمیدن به خاطر اینه که موج اعتماد مملکت را فرا گرفته ......
من که شخصا به همه اعتماد دارم.... ولی یه کمی به کارمندهای این شرکت مشکوکم اخه چند تاییشون مانتو های مخملی و سبز گاهی می پوشند.... گفتم اینو به وزارت اطلاعات عقب موندمون بگم شاید به کارش بیاد....

پ.ن: خدایی این ابطحی خوش تیپ تر نشده بود..... شده بود مثل انتونیو باندراس..... نه نشده بود؟!
پ.ن1: دیشب خیلی ازاین حرصم گرفت که اینها در مورد مردم ایران چی فکر کردن که همچین برنامه ای پخش میکنن؟!


سرتان سبز و دلتان شاد

۵ نظر:

  1. درووووووووووووووووووووووود

    ایتجا صداقت موج میزنه ه ه ه ه ه اسیدی و کاهنده ه ه ه ه !
    کمدی تراژدی این دادگاه یا تراژدی کمدی این دادگاه؟! کودومشو باور می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    www.paizeeboland.blogfa.com

    پاسخحذف
  2. وای تو هم دیدی ...اینا فکر میکنند ما ببو گلابی هستیم ها... ولی طفلکی ها..ابطحی که کلا فنداسیون صورتش عوض شده بود..
    ولی تو حرص نخور...به نظر اینها این پرت وپلاها را پخش کردند تا همه فکرشون از کشمکش بین خامنه ای و ا.ن بیاد اینطرف....
    راستی حال دندون و لپت چطوره؟درد داشت ایا؟

    پاسخحذف
  3. وای چقدر کامنت گذاشتن اینجا دنگ وفنگ داره ها...مخصوصا اون رمزش..فکر کن حروف انگلیسی میده بعد اشتباه میزنی میگه رعایت کن کوچیک و بزرگی را...کاش لااقل عدد میداد

    پاسخحذف
  4. سلام نازی جان ..دیدی اینقدر هم که میگفتی جراحی دندونت درد نداشت (آیکون نیشخند) اینجا چرا آیکون نداره ...
    برنامه ی دیشب رو دیدم در تمامه طول این برنامه فقط از روی اعصاب خوردی خندیدم آخه من وقتی خیلی قاطی می کنم خندم میگیره ...اینا فکر می کنند با این نمایش مسخره می تونن کارای خودشون رو ماست مالی کنن .خلاصه هر کی کمی شعور سیاسی داشته باشه
    همه چیز براش روشنه
    خدا ما رو صبر بده ....
    امیدوارم حالت خوب باشه چند روزی نبودم الان تازه اومدم عقب موندم از مطالبت پوزش ...

    پاسخحذف

رو دیوار من یادگاری نمی نویسی؟