۱۳۸۸ مرداد ۲۸, چهارشنبه

عادتهای غیر متعارف من

سلام
به پیشنهاد یکی از دوستان وبلاگی میخوام چند تا از عادتها و خصوصیات اخلاقیم رو که یه کمی نا متعارفه بنویسم....

١. از دوچرخه های مدرن و دنده ای بدم میاد و عاشق دوچرخه های سنتی هستم مخصوصا دوچرخه باغبان محلمون.... عاشقشم... نه عاشق باغبونه ها... عاشق دوچرخه اش که سیاهه و همیشه پر از گله....

٢. وقتی به استخر و دریا میرسم اختیار از کف میدهم و فقط سه سوت وقت میخواهد که به آب بزنم...

٣. اگه سوار تاکسی بشم و کسی که کنارم میشینه کار بدی بکنه مثل اینکه هی دستش رو به دستم بزنه حتما با پشت دست تو دهنی نوش جان میکنه!!!! اینو اونهایی که با من بیرون اومدن به چشم دیدن... میگید نه؟!... حیف که مریم وبلاگ نداره وگرنه ادرسش رو میگذاشتم تا حداقل ١٠ مورد واستون نام ببره....

٣. وقتی که از شخصی لجم میگیره یا حرصم در میاد... باید شانس بیاره که خیلی باهاش صمیمی نباشم چون حتما چند تا مشت و گاز نوش جان خواهد کرد....

٤. بر خلاف همه خانمها نمیتونم لباسی رو واسه مهمونی نگه دارم.... همه لباسهام رو میپوشم و هیچ چیزی رو استفاده نکرده نمیگذارم....

٥. از فیلم هندی خوشم نمیاد و وقتی جملات خیلی عاشقانه میشنوم مغزم errorrrrrrrrrrrr میده........

پ.ن:پیشنهاد میکنم به این بازی وبلاگی بپیوندید

پ.ن2:اینها فقط چند تا از خصوصیات اخلاقی غیر متعارف من بودن.... بعدا بیشتر با هم اشنا میشیم....
ای وای..... یادم رفته بود.... اخرین اخلاقم رو که میدونم خیلی نا متعارفه و اگه بخونید حتما باور نمیکنید اینه که:

من حلیم رو با آبلیمو میخورم.... میدونم که باور نمیکنید ولی میتونید همین روزها به صرف افطاری دعوتم کنید تا باور کنید.....

۳ نظر:

  1. در بند 5 مشتركيم..خانمم تا دم صبح فيلم هندي نگاه ميكنه..بعدش هم ميگه الكي بود

    پاسخحذف
  2. آهان یاد گرفتم. :)

    د رمورد 3 اولی خدا نصیب نکنه !!
    در مورد 3 دومی خدا نصیب بکنه !!

    آیکون طرف افتاده رو زمین خاکی داره میخنده غلت میزنه!!
    حالا آیکونه نیش باز!

    پاسخحذف
  3. راستی ببخشین. سلام

    پاسخحذف

رو دیوار من یادگاری نمی نویسی؟