۱۳۸۸ تیر ۳۰, سه‌شنبه

"سعی کن اهمیت در نگاه تو باشد نه در آنچه به آن مینگری" آندره ژید
نویسنده ای که کتابش همیشه کنار تخت خوابمه و حتما قبل از خواب چند سطر یا صفحه از کتاب مائده های زمینی رو میخونم
این کتاب پر از آرامشه مخصوصا وقتی که احتیاج مبرم بهش داری میتونی حسابی ازش انرژی بگیری و یه حسه عالی و تجربه کنی..............
دیروز پر از پرسه های بی هدف بود. هم کولر رو سرویس نکرده بودیم و هوا خیلی گرم بود هم من حوصله تو خونه موندن و نداشتم این شد که بعد از کلاس ورزش تا خونه پیاده رفتم و دم غروب که رسیدم خونه اصلا حواسم به خودم نبود طوری که نماز مغرب رو سه دفعه خوندم و پیش خودم گفتم الان خدا میگه بخوره تو سرت این نماز مزخرفت....
دیشب خلاف شبهای دیگه خیلی به تلویزیون گذشت و بخاطر همین خیلی بیشتر حرصم دراومد..............
این تلویزیون بدبخت پر بود از شعارهای صد تا یه غاز که هم قدیمی شدن و هم باعث توهین به خود کاندیدا ها میشدن.........
خلاصه که اخر شب این آندره ژید بود که تونست یه آرامش نسبی به من بده و من و تا صبح از این زمین پر نیرنگ جدا کنه
سرتان سبز و دلتان شاد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

رو دیوار من یادگاری نمی نویسی؟