۱۳۸۸ مرداد ۱, پنجشنبه

فواید ویتامین ب

این روزها عجب روزهای هشل هفتیه
توی شرکت بودیم و داشتیم اخبار میدان توپخانه رو به صورت آن لاین از خبر گزاری ها دنبال میکردیم .............اسوشیتد پرس ،بی بی سی و خیلی شبکه های دیگه داشتن این مراسم و راهپیمایی رو پوشش میدادن و خبرها و نظرهای مختلف میدادن ما هم کلی خوشحال بودیم چون آقای رئیس نیامده بود و ما داشتیم تو اینترنت با فیلتر شکن جولان میدادیم........
همین موقع یکی از دوستان پیشنهاد داد که ببینیم اخبار شبکه خبر چی داره میگه .....زنگ زدیم به مامان یکی از همکارها که همه کانالها رو دنبال میکنه .....حدس بزنید شبکه خبر چی داشت پخش میکرد..............نه حدس بزنید..............
"فواید ویتامین ب"
خجالت آوره وقتی که این همه مردم توی اون گرما تو خیابون وایسادن و دارن مخالفت میکنن و تمام خبر گزاریها به سختی دارن گزارش تهیه میکنن و خبرگزاری ما در مورد فواید ویتامین ب صحبت میکند
دیشب بچه های ٩ و ١٠ ساله تو محل ما داشتن الله اکبر میگفتن ........یکیشون ساکت وایساده بود بهش گفتم که تو چرا نمیگی ؟ گفت مامانم گفته نگم .....گفتم نه عزیزم واجب کفاییه که بگی به مامانت هم بگو که اگه نره میره جهنم....... دوید رفت خونه که به مامانش بگه و من و رابین فرار کردیم
راست میگن فرار یه پایه دعواست!
رابین میگه تو سرت درد میکنه واسه دردسر! فکر میکنم و میگم راست میگی......

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

رو دیوار من یادگاری نمی نویسی؟