۱۳۸۸ مرداد ۴, یکشنبه

صبح و تویوتا کمری سفید

به نام حضرت دوست
امروز یه کمی خواب موندم برای همین فقط یه کرم زدم و لباس پوشیدم و از در خونه زدم بیرون ......خودمونیم خیلی هم لباسهای خاصی تنم نبود...بیشتر به این فکر میکردم که به جلسه صبحم برسم.
با کلی عجله کوچه و خیابون محلمون رو اومدم پایین یه دفعه متوجه شدم یه تویوتا کمری سفید داره پا به پای من میاد.......گفتم خدا بخیر کنه الان اگه یکی از همسایه ها یا رابین من و تو این وضعیت ببینه چی میگه..... این شد که سرم و انداختم پایین و شروع کردم با زیپ کیفم بازی کردن و موبایلم رو از تو کیفم در اوردم یعنی اینکه مثلا من میخواهم تلفن کنم ......تویوتای سفید هم وایساد، دنده عقب گرفت و گفت خانم نیروهای لباس شخصی تو میدون تجریش وایسادن شما هم کیفتون سبزه بهتون گیر میدن بیایید سوار شید من تا یه جایی برسونمتون......وقتی بهش نگاه کردم دیدم که یه پسر نهایتا ١٨ ساله است با یه عالمه ریش که کلی معلوم بود صبح روغن خرجش کرده بود.....بهش گفتم شما نگران کیف من هستید؟........گفت نه فقط نمیخوام که به خانم به این محترمی توهینی بشه.....یه کمی این ور اون ور رو نگاه کردم ببینم من و میگه.... بهش گفتم هر وقت به ننه ی جناب عالی جرات کردن توهین کنن به من هم میتونن توهین کنن البته سبیه رو هم بگذارید کنارشون که تنها نباشن........گفت این حرفها چیه خانم من دارم با شما محترمانه صحبت میکنم ببین جنبه نداری....گفتم برو اول لهجه ات را درست کن بعد بیا تهرون با دختر های تهرونی حرف بزن.......گفت از خدات باشه که سوار تویوتای من بشی.......دیگه هیچی نگفتم .......پیش خودم گفتم اگه تو سوار ماشین مدل بالا نشی پس من بشم؟! چند نفر رو لو دادی به بهای این ماشین...به چند نفر باتوم زدی و سر چند نفر داد کشیدی و خلاصه دل چند نفر رو شکوندی به بهانه این ماشین......
حتی تو جلسه امروز صبح هم تو فکر اون نوجوونی بودم که امروز دیدمش و تو دلم کلی به حالش دل سوزوندم....یعنی فقر باعث میشه که اینقدر ادم از ادمیت دور بیافته؟!
برادر بسیجی من تویوتای کمری ات مبارک باشه .......امیدوارم که بی ارزد به تمام چیزهایی که از دست دادی.......روزگار بهتری را برایت آرزو میکنم..
پ.ن: اصلا نمیخوام به لهجه های مختلف یا اقوام مختلف توهین کنم ......فقط خواستم بگم که خودش باشه و گذشته اش رو فراموش نکنه....بدونه که یه ایرانیه و باید پشتیبان ایرانی باشه نه اینکه مقابل هموطنش از هیچ تهدیدی فرو گذار نکنه!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

رو دیوار من یادگاری نمی نویسی؟